La cobertura de la pista: una decisió clau per al futur

Necessitem llum verda per començar a treballar en la cobertura de la pista

Des del Creu Alta Sabadell Handbol fa temps que estem insistint en la necessitat d’avançar en el projecte de cobertura de la pista.

Avui som prop de 300 jugadors i jugadores, amb equips des de base fins a sèniors, i amb una secció femenina que continua creixent temporada rere temporada. Aquest creixement ens obliga a planificar amb responsabilitat el futur immediat del club.

La cobertura de la pista no és un caprici. És una necessitat per:

  • Garantir entrenaments amb normalitat
  • Evitar constants reubicacions
  • Donar estabilitat a les famílies
  • Planificar les properes temporades amb criteri

El que necessitem ara és claredat. Necessitem saber si podem començar a treballar en aquesta línia o no. La planificació de la temporada vinent i de les següents depèn directament d’aquesta decisió.

No estem demanant grans inversions. Estem demanant poder avançar, buscar fórmules, col·laborar i assumir responsabilitats si cal. El que no podem fer és continuar indefinidament en un punt mort.

Fer club també és garantir les condicions mínimes per continuar creixent. I això passa, inevitablement, per disposar d’infraestructures adequades.

Seguim amb la mà estesa per trobar una solució.